Morppa, tässä teitä tervehtii teidän nöyrin palvelijanne Dents. Olen päättänyt useita blogeja nähneenä tehdä itsekkin samaisen. En tiedä tulenko kirjoittamaan niinkään usein, mutta tekstiä tulee ainakin välillä. 

Mutta mitäs minusta? Olen 13-vuotias seitsemännen luokan opiskelija jostain kaukaisesta Vaaralasta (käyn tosin Jakomäen peruskoulua). Olen koulussa suht-koht hyvä, liikuntaa lukuunottamatta.En ikinä lintsaa tai jätä läksyjä tahalleen tekemättä, juo, polta, kiroile, imppaa, narkkaa tai tee muuta tuollaista paheksuttavana pidettävää.  Asustan siis eräässä rivitalossa Vaaralassa, Vantaalla perheeni kanssa. Perheeseeni kuuluu äiti, isä, pikkuveli (6), pikkusisko (Kohta 5) ja toinen pikkuveli (8 kk). Lemmikkejä emme omista. Harrastan karatea, ja sitten epävirallisesti datailua, lukemista, istumista ja pelien pelaamista. Luen siis aika paljon, olen varsinainen kirjatoukka. Aika kaikenlainen uppoaa, manga, muu sarjakuva, romaanit jne.  Musamakuni on laajempi kuin aivokapasiteettini; punkia, rokkia, poppia...

Mitäs muuta? Minä pidän kaikenlaisesta lukemisesta, elokuvista, makeista herkuista, limsasta, mukavasta porukasta, hyvistä peleistä, Rillit Huurussa-sarjasta. En pidä....sodasta ja syövästä. Pakko mun oli jotain keksiä

Loppuun pientä luonnearviointia. Minua oli kuvattu kerran kysyessäni esim. huumorintajuiseksi ja jännäksi.

 

"tolkuttoman lahjakas paskiainen" -TheFutureOfDreamer (serkku)
 

"Tulee mieleen.. semmonen, tiedätkö, joka yrittää kovasti  kai sille on joku sanakin mutta lyö vähän tyhjää.. :''D"

-Mansikka   

"ikääs asiallisempi.. ööööö

rento?" -Kaezo